مقالات

آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث سرطان شود؟

لیزر موی زائد

آیا از لیزر موی زائد خودداری کرده اید زیرا نگران این هستید که این لیزر باعث سرطان شود؟ آیا در دنیای زیبایی شناسی تازه وارد هستید و می خواهید قبل از تصمیم گیری در مورد درمان خود اطمینان حاصل کنید؟

سوالات شما معتبر است و فقط در صورتی باید لیزر موهای زائد را انجام دهید که 100% در مورد آن احساس راحتی کنید. این شامل سوالاتی است که به آنها پاسخ داده شده است و با دانستن اینکه برای پوست و سلامت کلی شما مضر نخواهد بود، آرامش خاطر دارید. به خصوص وقتی صحبت از سرطان باشد. 

لیزر موهای زائد چیست؟ 

یک روش موثر و ایمن است که طی آن رشد موهای زائد را برای همیشه کاهش داده و موهای ناخواسته صورت و بدن را از بین می‌برید. لیزر پرتویی از نور است که در یک جهت متمرکز شده و توسط رنگدانه موهای شما جذب می شود. این رنگدانه گرم می شود و فولیکول های مو را از بین می برد.

برای اطلاع از تخفیف ها و خرید انواع دستگاه لیزر ارزان و خرید دستگاه لیزر رفع مو های زائد به پیج اینستاگرام ما مراجعه نمایید.

آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث سرطان شود؟

هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد لیزر موی زائد می تواند باعث سرطان شود. از آنجایی که لیزر از نور استفاده می کند، ممکن است از خود بپرسید که آیا اصلاً می تواند باعث سرطان پوست شود یا خیر. سرطان پوست با قرار گرفتن در معرض انواع خاصی از نورهای UV مرتبط است. قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش از نور مستقیم خورشید یا سایر منابع نور مصنوعی مانند تخت های آفتاب می آید. این یک طول موج انرژی بالا است که می تواند باعث آسیب به مواد ژنتیکی داخل سلول های شما شود. اگر DNA آسیب ببیند و ساختار آن تغییر کند، سلول های پوست ممکن است سرطانی شوند. 

اگرچه لیزر موی زائد از انرژی نور استفاده می کند، اما هیچ گونه نور UV را شامل نمی شود. طول موج مورد استفاده در لیزرها انرژی کمتری دارد، بنابراین آسیبی به مواد ژنتیکی داخل سلول‌های شما وارد نمی‌کند. به این معنی که خطر ابتلا به سرطان پوست در اثر لیزر موی زائد افزایش نمی یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید دستگاه های لیزر مختلف از طریق این لینک به فروشگاه سایت مراجعه کنید.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *